Psykologi !

Tjena tjena ;)
är på jätte konstigt humör idag, mår både bra och dåligt.. går inte riktigt att beskriva men men.
Idag så var det skola, nästan ovärd dag som alla dagar nu framöver kommer att vara.
Kom hem runt 1 idag och började med att kolla tv och somnade framför tv till typ.. 3 tror jag.
sen tog jag tag i psykologin fast jag inte hade någon energi till det men skrev massa och sen skulle jag kolla så jag hade fått ihop 7000 tecken utan blanksteg och så hade jag bara fått ihop 5200 tecken då blev jag lite sur för jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva om, men sen så hitttade jag lite att skriva om så jag kom upp i 6000 tecken och sen skrev jag en skit lång analys typ med bara egna åsikter så jag kom upp i över 8000 tecken så nu är jag äntligen klar med en så grymt skönt för nu har jag bara spanska nationella muntligt kvar i skolan :)
Men jag skulle ha träning idag kl 18 och då skulle vi vara uppvärmda och klara så jag åkte ner halv och det var ingen jävel där nere och jag stannade där till typ tio/ fem i 6 men det kom ingen så jag åkte hem och nu så ser jag på fb att det var träning så jag antar att typ alla hade kommit när jag drog hem.. surt men men.
nu ska jag invänta DH och sen ska jag sova tidigt idag :)


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: jag varken kan eller får börja spela fotboll igen, pga mitt knä... :) det suger!!!

2011-05-25 @ 10:08:06
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0