Plug och skruv !

Kom typ nyss hem från handbollsmötet där vi också satt och packade plug och skruv, och jag säker bara en sak, roligare saker har man gjort ! det är nästan så att spanska är roligare och då är det farligt tråkigt om jag säger så.
idag har jga inte gjort så jävla mycket måste jag säga, har försökt pluggat men går inte är så jävla trött på allt. sen har jag tänkt lite på min vikt och jag tror faktiskt jag har gått upp några kilo för det känns som det men jag vet inte, har ju ingen våg hemma så kan inte kolla det. men min familj blir säkert glad om jag gjort det haha. nu msåte jag verkligen förberedda mig ingör nationella som jag har imorgon men jag försöker göra allt för att slippa göra det haha. åh fy orkar verkligen inte.. klaggar lite nu men är inte på topp humör så lev med det.
Sen hatar jag folk som inte kan bestämma sig ! hur svår kan det vara , antingen gör/tycker du en sak eller så gör du det inte !
aja känner att jag kanske ska sluta skriva nu annars låter jag säkert som värsta bitterf*ttan här , vilket jag säkert redan gör men men är som sagt inte på det bästa humöret ;)


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha e gött seg på o svara, men jag hade en grym valborg! :) eller ja... hahaha man får se det positiva i allt ;) själv? :D

2011-05-06 @ 18:40:32
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas din helg har börjat bra ;)

2011-05-06 @ 20:59:32
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0