M&G-dag

Rublirken är lite konstig men ni fattar nog vad jag menar när jag berättar om min dag haha.
Hade skola idag som vanligt ganska så skön dag, gick även och kolla vad jag fick på mitt trafikprov som jag gjorde igår, fick MVG på det provet vilket gör att jag får MVG i slubetyg.
efter skolan blev det hem att plugga geografi som jag har prov på imorgon.. men sen runt 4 så åkte jag och mamma in till marieberg där jag inhandlade:

* Ett par höga shorts
* Linne
* Svart t-shirt
* Ringar

Är väldigt nöjd med mina inköp.
när jag kom hem blev det att råplugga geografi igen vilket jag inte kan så mycket på men det skiter vi i för jag orkar inte plugga mer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0