Internet lös !

Hallo, hade inget internet igår så därför det inte blev något inlägg, men nu är internet tillbaka som tur är :)
Och igår fyllde min lilla älskling Fanny år, så nu är hon lika stor som mig, grattis tjejen.
skulle kunna sitta här och skriva hur mycket som helst om hur go hon är och allt galet vi gjort tillsammans (och förhoppningsvis kommer göra) men tror att den ända personen som kommer uppskatta det är Fanny haha så därför tar vi en liten kort beskrivning av vårat galna liv tillsammans ;)
Allt började när vi skulle börja på transten ( 7 klass) och vi hamnade då i samma klass, det första halvåret så var vi inte så jätte bra vänner måste jag nog säga för vårat första intryck var inte så bra på varandra, i alla fall inte ditt på mig ;) men sen så växte vänskapen sakta men säkert fram och sen resterande tiden på transten (7,5-9) så var vi oskiljbara skulle kan kunna säga, vi satt ihop och vi skrattade jämt, kan inte minnas någon gång man inte har skrattat när man är med dig Fanny. Vi är galna och när jag säger galna så menar jag det verkligen, är svårt att hitta ett galnare par än vi. Och sen är vi grymt lika i sättet vilket gör oss ännu mer galna.
Men sen kom gymnasiet som splittrade oss, jag fortsatta att gå i hallsberg medan du åkte vidare till örebro för nya äventyr, vi kom ifrån varandra ganska mycket, men jämt när vi ses så har vi det där bandet mellan oss som ingen kan se eller känna utom vi.
Nu börjar vi bli tajta igen så världen får se upp nu när vi båda är 18 och lever livet !
Älskar dig Fanny och grattis i efterskott :)




Sådär ja :) nu vidare till idag.
har knappt sovit ett skit för jag har haft en jävla fluga inne i mitt rum inatt som har väckt mig hela tiden.
sen hade jag engelska redovisning om en text på första lektionen, gick riktigt bra. sen lekte vi lekar och fick reda på lite betyg på andra lektionen och sen sista lektionen hade vi spanska och då fick jag reda på att jag var tvungen att komplettera för att bli godkänd så ska göra det nu men, åhhhhhh hatar spanska så jävla skönt att slippa spanskan sen ! aja ska väl börja skriva på spanskan nu då, är väl lika bra så jag slipper den sen...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men lilla gumman! Vad söt du är :D <3

2011-06-01 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0