Huvudvärk !!!!!

Sitter här och försöker verkjligen plugga med världens festaste huvudverk, i vanliga fall så hade jag nog inte pluggat om jag hade en sån här huvudvärk men nu så har vi så mycket i skolan så man måste typ plugga hela tiden vilket suger ganska så hårt.. och jag vill inte ta massa tabletter för det är inte så bra men jag ger fan snart upp och tar lite jävla knark tabletter haha.
hade trafik prov idag, gick faktiskt bättre än vad jag trodde :) sen fick jag tillbaka idrottsprovet och där hade jag 4 fel bara från max, inte så dåligt där inte ;)
aja måste väl plugga vidare men huvudet säger nej.. om min huvudvärk inte gått över om.. 15 min så går jag och tar tablett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0