Hungrig !

Sitter här och är skit hungrig men orkar inte gå att fixa något att äta för då kommer jag inte äta någon mat sen och så kommer jag bli skit hungrig när jag ska sova och blablabla..
fast tror inte jag orkar vänta på maten för jag har inte ätit något sen typ halv 11 och då åt jag lnappt något så borde äta men finns ju nakdelar med det.. jag får tänka igenom det en stund..
För övrigt har dagen varit gukdvärd, har varit strålande sol och man har kunnat gått barbent så grymt skönt ! dock så har jag väldigt orakade ben så får ta och raka dom ikväll :) och nu vill jag ut och springa men orkar inte springa så jävla långt utan jag vill typ ta en runda på.. 15 min, inte så mycket kanske men känner inte för att springa så jävla långt utan jag vill bara springa av mig lite, fast har säkert ingen energi i kroppen för jag inte ätit något och att jag var hyperaktiv på idrotten som var dirwkt efter maten .. nu kommer jag in på mat igen haha, svårt att sluta tänka på mat när man är hungrug, nu börjar jag känna mig som homer i simpsons haha. ne gud vad jag bablar på här, förväntar mig inte att någon kommer läsa det här men om du nyss har gjort det så grattis du har fått enormt mycket onödig information som säkert var skit tråkig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0