Handboll !

Nu är man äntligen tillbaka på handbollsplanen, dock ute. Vi håller på att träna inför järnvägen cup som är första helgen i juni, ska bli så grymt kul att spela !
Känner att mitt liv nästan är komplett nu när handbollen är igång igen, är mycket gladare och mår bättre i själen !
går bara att älska sporten !
Idag så hade jag redovisning i skolan om savannen , gick ganska dåligt i början för att jag knappt kunde prata men sen flöt det på ganska bra tycker jag :)så hoppas på ett bra betyg :)
Gick och köpte jordgubbar idag med frida också, mums så gott !
sen har jag även gjort klart min etik uppgift så nu kan jag checka av den på min "att göra lista" ganska så skönt, har typ bara fem saker kvar nu eller något innan sommarn.
Aja nu ska jag ta det lung för är ganska skakig efter träningen pga för lite energi.. men men :)


Kommentarer
Postat av: andrea

fan va gött o va igång med det igen! kan förstå din lycka, hade nog känt samma om jag fått börja spela fotboll igen =) (har känt lyckan när jag drömt om det, haha)

2011-05-20 @ 16:08:30
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0