Domedagen !

Idag så är det domedagen enligt någon gammal gubbe i USA, kan inte säga att jag tror att domedagen kommer vara idag, men man vet ju aldrig.
kommer i alla fall dö med en tjej jag tycker extremt mycket om ifall domedagen är inne och den tjejen heter Fanny Kumlin!
ne fy vad hemskt att säga att man ska dö , jag tänker inte dö idag, dom som vill kan ju gå och dö men jag har inte levt mitt liv än så jag tänker inten dö, och jag har överlevt ganska mycket i mitt liv och jag har lurat döden minst 2 gånger så då ska jag överleva idag med!
kul inlägg om döden haha.
ne men idag har jag fixat massa grejer till sommarjobbet och sen pluggat lite och åkt till pappas grav, och fixat mitt extremt låga blodoscker som jag nyss hade, dock så tror jag att jag fortfarande är lite låg men men ;)
nu ska jag snart äta när mamma fixat maten sen drar jag till min fanny banny :D
______________________________________________________________________________________

You are out of my life !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0