Cp dröm!

Jag hade världens cp dröm inatt, drömde om ett av mina ex:s "nya" flickvän som typ fick tok damp på mig och började misshandla mig och sa massa elaka ord och allt, en väldigt konstig dröm men men sånt händer väl antar jag , haha tyckte drömmen var lite små rolig när jag vaknade faktiskt.
Skoldagen har varit ganska effektiv men sen när jag kom hem så blev jag så grymt trött och är fortfarande grymt trött, det är nog för att jag inte har ätit ordentligt på hela veckan , sne har jag inte drukit så bra heller.. plus att det händer massa negativa saker i mitt liv just nu med, gud det är massa som händer som drar energi från mig, usch ! får börja tänka om lite så jag inte slösar energi på sånt som jag inte behöver..
Nu ska jag snart äta, tur det för jag är skit hungrig just nu. sen har mamma köpt jordgubbar som vi ska äta sen, mums :D
Sen måste jag lära mig mitt jävla manus till geografiredovisningen som är imorgon också, jag orkar inte !
Aja ska göra något vettigt nu



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du njuter av sommarens insprång ;)

2011-05-18 @ 23:51:44
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0