Allt för min syster !

Ganska ovärd dag i skolan idag igen haha.
men på etiken idag så kollade vi film och vi kollade på "allt för min syster" världens finaste film, dock så hann vi inte se klart den men det är en sån fin film :)
Sen hade jag engelska och fick reda på nationella och fick G+ och jag kommer aldrig mer ha engelska, grymt skönt :) när jag kom hem så kollade jag på film och somnade en stund, har fan ingen energi kvar längre haha.
så nu ska jag snart in till marieberg och köpa byxor, mina gick sönder igår och måste ha ett par byxor. skulle egentligen åka in efter skolan men orkade inte men nu säger mamma att vi kan åka in så jag är glad för det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0