Vana?

Jag tror jag har en vana att få huvudvär på måndagar som förstör hela min eftermiddag och kväll!
Jag har jämt skit ont i huvudet så jag inte orkar göra något och jag måste plugga matte idag men har så ont i huvudet så jag kan inte.
och jag har såhär varje måndag när det är skola och det är lite jobbigt. Huvudvärken sitter i tills min träning ungefär som börjar kl 20 och slutar 22 och då orkar jag inte göra något mer sen..
tragisk liv jag har x)
Aja ska försöka plugga matte så gott jag kan.
Men nu blir det mat , korv och mos mums!
har börjat kunna äta lite mer i skolan nu ananrs har jag bara kunnat äta mat hemma men har börjat äta lite mer i skolan tycker jag i alla fall men jag slår vad om att ingen annan tycker det haha.
aja nu ska jag äta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0