Utvecklingssamtal

Hade utvecklingssamtal i skolan idga, gick faktiskt bra och låg bättre till än vad jag trodde i vissa ämnen, trodde jag hade sänkt mig från VG i dom flesta ämnena till G fast jag låg kvar på VG i dom flesta ämnena vilket gjorde mig glad. Och sen hade dom inget spec att påpeka om heller haha.

Ovärd dag i skolan idag för övrigt. dock så var vi och lyssnade på en man som hade varit med om förintelsen, började nästan gråta flera gånger, tyckte så synd om honom och han var en sån söt liten gubbe idag så jag blev helt kär i honom.
Slutade runt halv 1 men stanna kvar i skolan till typ 2 av någon konstig anlednig.. jag antar att jag var snäll mot frida och hållde henne sällskap eftersom hon var tvungen att vänta till klockan två.
Sen idag har jag varit jätte duktig och pluggat hela dagen, har läst ut min bok idag, som jag inte trodde jag skulle lyckas med men det gjorde jag, happy, sen har jag pluggat inför ett idrottsprov som vi har om en och en halv vecka haha, jag börjar i tid ;) sen har jag pluggat lite körkorts teori också!
Så nu är klockan lite mer än halv 8 och nu tar jag kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0