Tillbaka!

Ni är jag tillbaka igen !
har inte hört något mer av den dumma personen, kanske har lyckas skrämma iväg henne ;)
aja har faktiskt inte hänt så mycket..
spelade match igår och det blev vinst, var på tiden att vi fick en vinst. och tack vara våran vinst så får vi stanna kvar i div 2 !
MEn på matchen så fick jag ett antal blåmärken och bränsår. har säkert 5 st blåmärken på min höger arm och sen har jag fetaste bränmärket på vänter knä, gör skit ont  så fort man ska gå och nuddar det men men är bara att bita ihop ;) nu ska jag snart hoppa i ett bad hade jag tänkt och sen får vi se vad jag hittar på under dagen, har pluggat hela morgonen så jag tänker nog inte plugga någe mer !


Mitt knä, ser inte så farligt ut på bilden, ser värre ut i verkligheten faktiskt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0