Springa!

Funderar på att gå ut och springa i detta härligt vårväder...
Dock så har jag inte så jätte mycket energi i kroppen för jag orkar knappt hålla ögonen öppna haha men är grymt sugen på att gå ut och springa en kort runda.
Aja får tänka lite på saken.
Idag så var det skola som vanligt dock så kändes det som det var måndag fast det var tisdag , var säkert för jag var ledig går.
när jag kom hem så började jag plugga lite på psykologin som man har prov på på fredag så är lika bra att börja.
Har slarvat lite med maten idag med inte bra, jag ska ju klara den här veckan .. men ni får matdagboken senare idag så då får ni se vad jag slarvat med ;)
Nu ska jag nog ge mig ut och springa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0