Snabb dag!

Denna dag har gått väligt snabbt , och det var inte lika hemskt i skolan idag som tur var.
Och jag och Frida jobbade på skit bra med temat så vi är faktiskt nästan klara , jippi :D

Jag funderar över att ta en blogg pause för jag orkar inte med folk som får sin lycka genom att trycka ner andra, fattar inte vad såna personer har i huvudet för något, så därför funderar jag på att ta en blogg pause för att slippa dom människorna! Jag har det jobbigt som det är i mitt liv just nu så jag behöver inte ha fler personer i mitt liv som försöker trycka ner mig även om dom inte lyckas så bra med det, men orkar inte slösa mer energi på såna människor..
Så om jag inte bloggar något mer på ett tag så är det för att jag har tagit pause i bloggandet!

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha nice! känns de gött o va 18 eller? ;)

hehehe tack :D

2011-03-01 @ 19:55:45
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0