Skor + matdagbok dag 5 !

Vi börjar med matdagboken. slarvade lite idag igen men men.

Frukost: Två mackor
Lunch: Lite pytt i panna. här jag slarvade, men den var grymt äcklig.
Mellanmål: En macka
Middag: pitta bröd med kebab och massa grönsaker i.

Där var min matdagbok, bara två dagar kvar ;)
Idag efter skolan så åkte mamma och min syster in till mariberg.
Där inhandlade jag ett par skit snygga skor, jag älskar dom :D
Sen blev det även ett par örhängen och ett vanligt svart linne, jag hittade tyvärr inget mer..
Har typ varit hemma i en timma och jag måste plugga psykologi men jag orkar inte haha.
aja nu ska jag hitta på något sköj att göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0