Promenad

Denna dag bestod mest utav massa plugg, och det har fått mig att tänka på att jag kanske har kommit ur min enorma skoltrötthet, får hoppas på det.
det har iallafall gått riktigt bra med pluggandet har kommit en bra bit med körkorts teorin faktiskt.
Sen läste jag några få sidor i min engelska bok som jag måste ta och läsa ut nu känner jag..
Runt 7 tiden så blev det att gå ut och gå med min kära vän Fanny i ca en timma, det behövdes verkligen, massa kärlek till den tjejen alltså!
Nu så väntar jag på att duschen ska bli ledig så jag kan duscha, sen funderar jag på att fixa mitt hår så som jag ska ha det imorgon redan idag så det inte tar så lång tid imorgon men får se om jag orkar göra det annars plattar jag håret imorgon och sen kör på det jag tänkte ha imorgon på onsdag istället.
Aja nu ska jag duscha för nu blev den ledig, awesome :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0