Panikattack

Okej denna dag kommer suga så jävla mycket..
Hade lågt blodsocker i morse låg på 1.8 och jag märkte inget förens jag började få panikattacker och svårt för att andas så jag tog ett blodsocker prov och lkåg på 1.8.
och jämt när jag blir så låg så orkar inte min kropp göra så mycket på i stort sätt hela dagen och så kommer det bli idag med..
min kropp kommer inte orka med något medan jag kommer vilja göra enormt mycket.. tänkte ta igen en del som jag missade igår hade jag tänkt men det kommer ju inte gå så bra..
kanske lyckas plugga en del.
aja nu ska jag väl fixa mig lite och skölja av mig för jämt när jag blir så låg så börjar jag kallsvetas så borde nog skölja av mig och sen ska jag försöka läsa lite i engelska boken. eller så tar jag ett bad och läser boken, det ska jag nog göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0