Ovärda dagar rullar förbi!

Har bara haft ovärda dagar i skolan denna vecka.. suger apa.
eller helt ovärda har dom ju inte varit eftersom jag har fått en hel del gjort på pluggsidan men jag har inte behövt vara i skolan precis :P
Idag så fördjupade jag och Camilla oss i vårat projektarbete efter vi slutat och satt säkert i två timmar med det, var skit skoj. men vi kom på massa bra idéer.
När jag kom hem så blev det att börja skriva på min bokrecension på engelska, det har gått ganska bra, dock är detta min första paus på hela den tiden så har suttit i två timmar och skrivit på den och har kanske.. 1/3 kvar eller något sånt, skit kul. sen ska jag plugga lite ekonomi också hade jag tänkt om jag orka, sen vill jag ut och springa i detta härliga väder också, har fullt upp.
nu måste jag nog fortsätta på bokrecensionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0