Ovärd dag!

Hade en mycket ovärd dag i skolan idag.
Dagen började med att lyssna på när halva klassen redovisade om ett världsarv på engelska.
min och fridas redovisning gick bättre än förväntat faktiskt.
aja redovisningarna var kanske klara runt 9.10 och då kan man säga att min skoldag var slut. men jag och frida stanna i skolan för att äta äcklig skolmat haha.
så kom hem runt 11 och sen dess har jag pluggar, har skrivit en analys som jag nästan är klar med sen har jag även gjort etiken.. så nu borde jag läsa min engelska bok och börja med psykologin men jag är ganska trött nu så ska nog ta det lugnt en stund sen blir det att fortsätta plugga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0