Out of my life!

Matdagboken idag börjar vi med.

Frukost: Två mackor
Lunch: köttbullar och potatis
Mellanmål: en macka
Middag: kyckling och poatisgratäng.

Dag har varit ganska så bra.
Lite jobbig skoldag , dock hade vi en grymt skön etiklektion där vi masserade varandra och så.
Dock så vill jag bara få ut en person från mitt liv just nu, dock så kommer inte det gå men orkar verkligen inte se den personens ansikte varje dag..
Hatar folk som ljuger och sen inte vågar ta konsekvenserna.. fy..
Aja nu måste jag plugga lite psykologi.. blä

"So try your best baby! try your best to break me, you can´t break a broken heart.
No damage you can do now, I´m immune to you now, you can´t break what broken apart.
There´s nothing you can do to me no more, you can´t break a broken heart."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0