Nya sommarkläder!

Okej när jag plockade undan lite i min garderob så var jag bara tvungen att prova lite sommarkläder och alla mina shorts var för stora, plus att en kjol var för stor, så jag måste verkligen handla nya sommarkläder så fort det börjar säljas.
Sen provade jag ett par gammla shorts som jag inte har kunnat haft på kanske .. 3-4 år men har aldrig kastat dom för jag tyckte att dom var snygga fast tycker inte det längre men provade dom ialla fall och jag fick på mig dom utan problem, då blev jag väldigt glad ! dock synd att dom inte är lika snygga som jag tyckte dom var för några år sedan haha.
Aja nu ska jag kolla runt på nätet och se om det finns några fina sommarkläder som man kanke kan beställa hem, plus lite andra kläder också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0