Möte

Nyss kommit hem från handbolls mötet, blev mycket sagt och det var väldigt trevligt.
Efter möter så hade vi ett till möte kan man säga, vi är några stycken som ska åka till sälen nästa vecka och då var vi tvungna och planera lite och så, ser verkligen fram emot det faktiskt.
Sen ser jag fram emot fortsättningen av handbollen, kommer vara ledig hela april från handbollen och sen i maj börjar vi med hårdträning inför den kommande säsongen och sen även inför järnvägen cup. och jag känner mig grymt taggad inför en hårdträning, ska bli riktigt kul faktiskt, dock kommer jag nog inte säga samma sak när vi väl börjat med det men just nu ser jag fram emot det !

Nu ska jag bara ta det lugnt som jag i stort sätt gjort hela dagen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0