Matteprov, sjukhus och CV

Halloj!
Idag har jag inte haft en minut andningspause för först så var det att gå upp tidigt och göra matteprov som var oförväntat lätt, sen iväg till sjukhuset och kolla diabetesen, fick mycke beröm faktiskt det var kul att höra, sen had ejag lyckas hålla min vikt nu med hade bara gått ner 0.5 kg vilket jag tycker är bra, sen vet man ju aldrig om jag lyckas hålla vikten som jag har just nu men får hoppas på det.
Sen tillbaka till skolan och plugga lite på temat och sen få reda på vad man fick på arbete enligt mall uppgiften vilket jag vart ganska nöjd med men kunde fått bättre men men.
Sen när man sluta var det bara hem och börja plugga. gjorde klart etiken som jag har haft hängande efter mig i några veckor nu haha sen har jag även skrivit ett CV som jag inte är helt nöjd med men det funkar !
Nu ska jag hjälpa mamma med maten och ta det lugn och andas lite !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0