Matdagbok dag 4!

Okej slarvade lite idag och inte åt som jag skulle ha gjort och det märktes efter jag hade sprungit runt 5 km och kom hem för då skakade jag för jag inte hade någon energi i kroppen.
Aja nu får ni veta vad jag ätit idag.

Frukost: En stor skål flingor och en knäckebrödsmacka
Lunch: Äcklig skolmat som var spagetti och någon köttgryta, åt kanske två tuggor av det sen åt jag två knäckebrödsmackor.
Mellanmål: En halv aspelsin
Middag: Kycklingsallad.'

Som ni ser åt jag inte så mycket till lunch och sen håller man sig inte så bra på två knäckemackor och detta åt jag runt halv 11 och sen åt jag ingen mer mat sen kl 20 idag, inte så smart av mig kanske..
ne nu ska jag skärpa mig är ju bara 3 dagar kvar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0