Life may surprise you

Orkade inte blogga igår, och hade i stort sätt inget att blogga om heller förutom småsaker..
Har ialla fall nyss kollat på the tourist, riktigt bra film faktiskt.
Igår hände en förvånande grej som jag inte vill ta upp här, men det var en lättande sak men jag fick ändå tänka om det verkligen hände..
aja idag ska jag plugga lite, sen kommer camilla hit och då ska vi plugga lite tillsammans och sen ska vi kolla melodifestivalen, är ju faktiskt final idag ;)
Aja nu ska jag väl göra som min syster säger och städa garderoben och sen ta ett bad och läsa engelska boken och sen måste jag nog göra mig iordning innan camilla kommer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0