Hungrig- Nej

Okej första dagen på min mat grej som vi bestämde i skolan igår, har gått ganska bra idag faktiskt har ätit ganska mycket eller normalt jag tycker det är mycket men inte alla andra, vi hade tacos i skolan idag och frida skulle bestämma hur mcket som skulle vara i den, trodde aldrig jag skulle få i mig hela vilket jag var tvungen att få men jag fick i mig den, dock så var jag ganska så mätt efter halva den tacosen hah men jag kämpade i mig den ;)
sen när jag kom hem så hade mamma lagad mat och jag var fortfarande mätt efter tacosen i skolan så var inte så jätte hungrig men jag åt "normalt" och jag vet det för mamma sa "vad kul att du äter Anna" haha så det betyder att jag åt bra med mat, så när är jag jätte mätt och tänker inte äta något mer idag ialla fall haha.
Får se hur denna vecka kommer bli, kan lova att jag kommer gå upp i vikt vilket visa kan tycka är bra men jag är ganska nöjd med den vikten som jag har nu men men.
Ser fram emot nästa fredag och se om jag har märkt någon skillnad :)
Ska iallafall skriva matdagbok denna vecka har jag bestämt, dock så börjar jag med det imorgon tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0