Hemma!

Nu är jag hemma.
Var en spännande och rolig match måste jag säga, blev 27-27.
Dock så kännde jag mig väldigt utstirrad , vilket jag har blivit i ca en veckas tid nu och det börjar kännas lite obehagligt, eller det har jämt varit det men börjar bli allt mer obehagligt. sen känns det som att personen som stirrar vill säga något men inte vågar, därför personen stirrar men jag vill bara att personen ska säga vad den vill säga och sluta ge mig dom där obekväma blickarna.. men men kommer säkert inte hända så får stå ut med blickarna.
Nu ska jag kolla lite på big brother och sen plugga matte i reklamerna, känns som jag inte kan ett skit till provet som är imorgon men jag får väl bara hoppas på att jag kommer kunna en del ialla fall xD
Aja nu är big brother tillbaka på tv så puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0