Helt död!

Helt jävla död i huvudet efter allt pluggande, har nog aldrig varit så här duktig och börjat med det mesta i tid eller fått så mycket gjort på en dag och framför allt att jag bara koncentrerade mig på pluggandet var ju bara en hallelujah moment haha.
För tillfället är jag grymt hungrig för jag har inte ätit sen lunchen i skolan som vanlig , och det dröjer ialla fall en timma till innan maten är klar så får försöka hålla mig hungrig tills dess, för det brukar jömt vara så att jag är hungrig innan maten sen när det är mat så är jag inte hungrig och sen blir jag hungrig någon timma efter maten, duktig där.
Aja tror inte jag orkar ge mig ut och springa idag, har ingen energi kvar i kroppen känner jag så det får löppning någon annan dag kanske imorgon.. ne det går inte för då ska jag på möte.. aja någon gång blir det nog av :)
Nu ska jag springa iväg och kissa för jag kände att jag var väldigt kissenödig, Too much information? Live with it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0