Gråter floder!

Har nyss kollat på my sisters keeper och jag gråter floder, det är världens finaste film!
Om man inte gråter till den så har man inga känslor..
Aja nu ska jag försöka ta mig samman här.
Denna dag har bestått utav plugg och film och nu ska jag försöka plugga lite mer.
Jag skriver ganska onödiga saker just nu men men haha har inget att göra och jag har ingen lust att plugga så då är ju blogga en bra utväg om man har något att blogga om..
Imorgon är det måndag och denna helg har gått för fort som vanligt..
Aja imorgon blir en intressant dag om jag inte blir sjuk, är nämligen förkyld och har skit ont i halsen men men..
BTW, är det någon som är bra på att tyda drömmar eller? För den senaste veckan har jag antingen drömt om kärlek eller om döden och det är lite .. läskigt .. aja om någon är bra på att tyda drömmar så kan ni ju höra av er :)
Nu ska jag börja plugga !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0