Energi!

Okej, med denna mat grej som jag håller på med har jag bara tappat energi, vill bara ligga och sova typ...
för idag hade jag tänkt att jag skulle vara väldig aktiv och göra en massa som träna, städa, plugg och träffa Viktoria men det ända jag har orkat göra är att gå en kort runda och sen pluggat ytters lite sen har jag bara liggat i sängen och sovit typ..
samma sak igår, eller låg och sov efter skolan sen blev det lite annat skoj men ändå är grymt trött...
dock kanske det inte beror på maten vad vet jag kanske börjar bli sjuk eller något men jag har ju nyss varit förkyld och är fortfarande lite förkyld.
aja snart ska jag laga mat.
slänger in min matdagbok som jag ska göra lite senare efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0