Effektiv söndag!

Härlig söndag idag.. eller ganska iallafall.
När jag vaknade i morse så trodde jag att jag inte skulle orka göra något för jag var grymt trött, men nu så har jag blivit ganska så pigg och har hunnit med att pluggat matte och läst lite i engelskaboken så nu har jag runt 60 sider kvar bara så om jag läser lite till idag så tror jag att den kan vara utläst till på tisdag iallafall.
sen så funderar jag på att börja plugga lite körkorts teori men har verkligen ingen lust med det så får se.
Och att sluta att tvinga i sig mat var kanske en dum ide för jag är på mina gamla vanor nu på en gång, klockan är lite över två och sist jag åt var igår kväll då malin och jag var ute och åt och det var runt 6 tiden, och innan malin och jag åt igår så hade jag inte ätit något alls, eller jo en macka till frukost kl 10, inte bra.
Kanska ska börja tvinga i mig maten igen? fast det är ju inte heller så kul att tvinga i sig mat.. aja får väl tvinga i mig mat om det inte blir bättre.
Idag så får jag se vad som händer, ska nog plugga så mycket jag kan eftersom jag känner att jag har energi för det idag. sen kanske jag ger mig ut på en löppar runda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0