Days!

Denna dag var också en grymt ovärd dag, kom till skoolan och skulle ha engelska där vi typ inte gjorde något, sen så hade jag inga mer lektioner, vilket gjorde att denna dag också sög som alla andra dagar denna vecka har gort i skolan.. dock så stannade jag kvar i skolan efter jag slutat av någon anledning med tjejerna, var väl för att vi skulle hålla frida sällskap antar jag ;)
här hemma har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt.. och ikväll ska jag på möte med handbollen, ska bli skojsigt och intressant.
nu ska jag snart äta mat och sen får jag se vad jag hittar på att göra medans jag väntar på att mötet ska börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0