Äta normalt!

Okej tänkte inte blogg så mycket för har ingen ork men tänkte berätta en rolig och spännande grej som jag, carro och frida sa att jag skulle göra.
Som jag har sagt några gånger tidigare så äter jag inte speciellt mycket och kan till och med hoppa över måltider ibland och detta är ju inte så bra så vi bestämmde att jag skulle äta mer mat och rätt mat frukost lunch middag i en vecka från och med start imorgon !
jag ska försöka göra mitt bästa dock så tror jag det kommer bli svårt att äta så mycket eftersom jag knappt ätit mycket sen i jul någon gång, har ju hänt enstakade gånger att jag ätit mycket och då blir mamma glad haha.
Aja så från och med imorgon ska jag äta rätt !
är lite nervös inför det men nu kör vi !


Kommentarer
Postat av: weekday

det projektet borde jag haka på

2011-03-18 @ 14:25:41
URL: http://weekday.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0