10 år!

Idag så firar jag och min diabetes 10 år tillsammans!
Helt otroligt att det var 10 år sedan.
jag minns så bra hur jävla trött jag var, jag åt inget så var typ bara skin och ben då. jag drack skit mycket vatten, kissade 24/7 och jag orkade inget sov typ hela tiden.. helt otroligt hur tiden går fort och hur dålig man kan vara..
det är svårt att förklara hur dålig jag var när jag åkte in man måste nog ha sett mig för att förstå hur dålig jag var, men jag kan säga såhär om vi inte hade åkt in då vi åkte in så hade jag inte varit vid livet idag, så då kan ni ju tänka er hur dålig jag var. och det värsta med allt var att vårdcentralen sa att det säkert inte var någon fara med mig utan jag var nog bara stressad, jag var 8 år hur fan kan jag vara stressad då? :o
Aja nu mår ialla fall jag och diabetesen bra och vi har klarat oss med varandra i 10 år , och vi har haft både bra och dåliga stunder tillsammans men det är verkligen äkta kärlek vi har till varnadra haha ;)
ne nu ska jag och min kära diabetes ha lite myspys!

Kommentarer
Postat av: andrea

skönt att du verkar ta det så lätt! dom jag har hört som har fått det verkar inte ha några problem med det, men jag vet att om jag skulle få det så skulle jag få panik... har du så att du har såndär nål på magen typ eller så du "bara" kan ta tabletter? :) grym är du iaf!

2011-03-10 @ 14:47:41
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: emelie francea

Kika gärna in på min blogg & lämna ett fotspår! :)

Ber om ursäkt om du ej vill ha spam!

2011-03-10 @ 14:53:16
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0