Toppendag?

Denna dag har inte varit så bra som jag trodde den skulle bli, visst dagen var bara fram till typ 5 sen gick allt åt helvete.
Min syster smetade fondation på min säng, som tur var gick det bort. Sen hadfe jag handbolls träning vilket var fys, under fysträningen fick jag fetaste astma anfaller och trillade typ ihop var skit äckligt men det gick bra tillslut.
och efter träningen (och fortfarande) skakar jag som bara den skit cp. Sen skulle jag äta och alla andra i min familj hade ätit upp och jag hade bara tagit en tugga, jag fick inte ner maten fy fan vad äckligt det var med mat, tvinga i  ig hälften av min mat sen klarade jag inte av det längra fy !
Så denna dag har både varit en toppendag och en förjävlig dag.
så nu ska jag bara ligga i sängen och inte göra något för då kan förhoppningsvis inget dåkigt hände om jag inte börjar få finnar över hela ansiktet (ta i trä !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0