Tankar !

Har inte blivit så mycket inlägg nu i helgen men har som sagt spelat järnvägen cup och har varit väldigt trött och inte orkat och igår så hade jag för många tankar i huvudet.
Jag tänkte på lite allt möjligt, för det mesta dåliga saker vilket gjorde mig på dåligt humör, och känner att jag skulle behöva prata ut en del med en viss person , dock så vet jag inte om jag orkar prata med en personen även om det skulle vara behövligt. aja livet går vidare och det som gäller framöver är positiva tankar och en bra inställning till livet.
Hade föresten min sista spanska lektion idag, eller om jag får G i spanska så slipper jag det och det ska bli så jävla skönt !
aja nu ska jag sola eller något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0