Jobb !

Jag började jobba igår på allehallen och har bara fått städat i 8 timmar i två dagar, det suger och jag är helt död när jag kommer hem. har nyss sovit i någon timma inte så bra när man måste lägga sig tidigt och gå upp kl 6. men imorgon börjar simskola så då får jag göra annat än att städa i alla fall, som tur är har jag bästa Fanny med mig :)
nu ikväll ska jag väl ts det lugn och försöka att inte somna om haha. kanske måste laga matlåda tills imorgon också, gud vad jobbigt detta blev nu hahah.


Kommentarer
Postat av: Josse

kika gärna in på min outfit som jag nyss la upp :)

2011-06-15 @ 14:37:12
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0