Järnvägen cup !

Första dagen på järnvägen cup nu då.
och jag är skit trött och har grymt ont i kroppen skadda mig ett antal gånger idag, först landade jag på handleden så den blev lite svullen, sen landade jag på min vänstra axel så har skit ont i den nu, sen kastades jag hej vilt så jag landa på min rumpa så kan knappt sitta eller ligga ner på sidorna för jag har så ont i rumpan, sen är mina ben och armar fulla med blåmärken och min rygg värker, så jag har i stort sätt ont i hela min kropp.
Är solbränd också och har världens snyggaste solbräna, halve bena och armarna är bruna och resten är vitt.
Aja vi vann 1 av 3 matcher så blir att spela b- slutspel och vi får se hur det går imorgon.. tror faktiskt att vi kommer att åka ut ganska fort för mitt lag är ju inte det bästa känns som att alla ger upp skit snabbt så man får göra allt själv, men nu ska vi inte klagga här inte, har faktiskt haft en helt okej dag om man bortser värmen och spyerna haha. nu ska jag snart sova för jag är så grymt trött !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0