Dålig uppdatering

Har haft väldigt dålig uppdatering men det är för att jag fortfarande inte har internet på min egna dator och jag hatar att sitta vid mammas dator, sen är denna dator jämt upptagen också.
och det har fortfarande inte hänt något speciellt i mitt liv jag jobbar , äter, tränar och sover om dagarna fortfarande. Är inte så trött som jag brukar vara på kvällarna vilket betyder att jag börjar komma in i vanorna, men jag slutar jobba om 3 dagar så jag känner att det inte spelar så stor roll då, men men.
Sitter och funderar på att köpa en iphone 4.. men jag tvekar jämt så vi får se hur det blir med den saken.
Har nog inge mer att säga heller.. gud vad tråkigt inlägg hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0