sjuk?!

Tror jag håller på att bli sjuk, har mått dåligt hela dagen och dom flesta tror nog att jag är bakfull när jag säger så från gårdagen som var grym , men det är jag inte utan jag känner att halsen börjar ge sig och huvudet och kroppen är inte som den ska och allt känns bara fel.. inte bra inte bra, vill inte bli sjuk nu när jag äntligen slutat jobba.
Jag har typ sovit hela dagen är ändå skit trött.. tog ett bad för att bli piggare men skulle behöva ligga kvar i vadet med iskallt vatten i för det är så jäkla varmt här hemma så jag tror jag dör, ännu ett teckan på att jag är påväg att bli sjuk kanske?
aja nu ska jag kolla på någon film som jag laddat ner på min egna dator, ni läste rätt min egna dator har äntligen fått tillbaka internet på den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0