Life may surprise you

Denna dag har varit väldigt konstig..
Sov bort halva dagen, sov till kl halv 2 typ och har aldrig sovit så länge !
Sen gick jag ut och sprang 4 km skit jobbigt var det men det var också grymt skönt , efter det så skulle jag batra fixa mig och slänga i mig något att äta och sen gå till banken, och jag trodde att banken stängde kl 16 men dom stängde tydligen kl 15, sug på det så får gå dit imorgon istället, efter banken gick jag till trafikskolan och snackade lite så kanske ska börja köra massa där v.32.
Efter trafikskolan gick jag och kollade på lindex men hittade inget, sen efter det har jag inte gjort ett skit.. men tiden har bara flugit bi för det.
plus att man har pratat med folk som jag aldrig trodde att jag skulle prata med igen, aja ibland blir man förvånad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0