Tankar..

mina tankar går upp och ned just nu..
tvivlar på mig själv och känner mig väldigt osäker i stort sätt allt.
kanske det är för att mamma hamna på sjukhus och massa som gjort att jag har fått alla dom här tankarna eller så är det för jag är rädd..rädd för att bli sårad som jag blivit för många gånger.
aja jag bara gnäller, kände att jag var tvungen att skriva lite såhär för det är jobbigt att hålla allt inom sig och jag är en sån person som inte delar med mig till andra men jag är gärna den personen som andra kan få dela med sig med, lite konstigt kanske men så är det.
så om ni undrar varför jag kanske inte bloggar på ett tag är det för att jag inte orkar blogga och försöker samla mina tankar..

I can see that she likes you and you like her,
but
I can see in her eyes that she is in love with you,
so my question to you is: do you fell the same thing for her as she does for you?
Because if
you do, please tell me now so I
can stop wondering if you really love me or her!

Kommentarer
Postat av: andrea

lovar dig att det kommer bli bättre :)



sv: detsamma goding :D

2011-01-03 @ 00:12:30
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: tack så mycket :) hade nog också tyckt att det va fint... om det satt på någon annan! haha :)

2011-01-03 @ 15:22:01
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0