Skolstart!

Första dagen i skolan för i år, var en helt okej dag faktiskt, trodde att jag skulle vara mycket tröttare men var faktiskt väldigt pigg.
skolan började med ett prov, vilket känns bra, eller inte..
sen senare på dagen fick vi reda på massa annat som vi ska göra nu innan vecka 12 eller när det nu var och jag blev skit stressad! men det lät säkert mer än vad det var.
sen fick men huvudvärk på spanskan som fortfarande sitter i, inte så roligt måste jag säga, men det är ett halvår kvar med spanskan så om jag har ståt ut med spanskan i 4.5 år så borde jag klara ett halvår till, kännde mig väldigt dålig på spanska just nu, har läst i snart 5 år och kan inte ett skit haha.
idag blir det lite plugg, om huvudet tillåter och sen ikväll blir det träning :)


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha grejen är den att jag har rätt bra självförtroende, det är bara det att jag vet att jag passar i platt hår, och trivs bäst i det, så varför nöja sig med lockigt, när jag kan ha platt? ;) haha typ :D

2011-01-11 @ 20:19:21
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Josefine - YSF

För mig har det också börjat rätt bra, tills denna vecka ^^ haha men man skall väl inte ha tur jämt? osv. men mår bra gör jag oså men inte folk runt mig som jag lider av men är stark hoppas jag ^^

2011-01-12 @ 15:22:55
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0