Sjukhus!!

okej, nu har jag samlat alla mina tankar och börjar må riktigt bra igen.
Gick upp kl 7 idag för jag skulle in till sjukhuset och kolla upp min diabetes.
det gick väl inte så jätte bra utan nu så får jag ta och skärpa mig med min diabetes..
däremot så hade jag gått ner 5 kilo från sist jag var där som var ungefär 2 månader sedan. jag klagar inte på det men det gör min mamma så nu sitter jag och försöker plugga och äter naturgodis :)
aja efter sjukhuset åkte vi och hjälpte mormor och handla lite..
jag måste verkligen plugga nu men jga kan inte plugga så mycket för jag behöver en körkortsbok för jag glömde min i skolan tydligen.. it sucks! så funderar på att hoppa omprovet som är på måndag direkt när skolan börjar eftersom jag glömt boken och troligtvis inte kommer få tag på någon annan.. men ska försöka få tag på en annars så skiter jag i att göra omprover på måndag.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen,

Förlåt för ett jäätte sent svar tillbaka.

Jag har precis kommit tillbaka från min blogg paus, det känns riktigt bra. Hoppas allt är bra med dig!



Och gott nytt år i efterskott (haha, kanske man inte säger så :p )



Hoppas du vill fortsätta ha kontakt med mig, inge tvång :)



Puss

Emma

2011-01-05 @ 17:19:39
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: andrea

sv: haha ja men visst är det fint på andra?! :D vill kunna tycka att det är fint på mig med, men det kan jag inte!

2011-01-07 @ 12:55:39
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Emma

förlåt för två dagars försent svar ;o får en himla massa. Haha!



Sv; haha nä jag tror inte man säger så men ^^, jag gör det. Haha! Tacktack! :D



Allt bra med dig idag? :)

Puss!

2011-01-07 @ 16:21:01
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0