Sista dagen på jullovet!

Som sagt, sista dagen som man är ledig innan skolan börjar igen, känns som jag skulle behöva minst en veckas lov till men så är det väl alltid.
dock så ska det bli väldigt kul att träffa allt folk som man inte träffat under lovet. men jag saknar inte allt plugg. jag borde egentligen ha pluggat massa under lovet men det har jag inte orkat med för om man är ledig så är man ledig!
men nu så måste jag ta tag i pluggandet, har jo trafikprov imorgon och jag har lyckats få tag på en bok så jag kan göra provet. sen måste jag läsa klart en bok, börja skriva på etik och livsfrågor arbetet, plugga in det jag ska säga så geografi redovisningen och sen är det säkert någor mer skit som jag måste göra, och detta ska vara klart på 1,5 vecka.. jag kommer inte orka.. men men har ju lite nya krafter som jag kan änvända nu, fast dom försvinner väl idag då jag pluggar som en galning till provet som är imorgon.
sen vill min syster att vi ska städa rummet vilket jag inte har tid med men det behövs verkligen städas så får klämma in det i en pluggpaus som jag har.
aja ska väl börja städa nu lite sen börja plugga igen !


Kommentarer
Postat av: Josefine - YSF

Hejsan, hur har ditt nya år börjat då? ;)

2011-01-10 @ 16:43:56
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0