Pluggdag!

Min dag har i stort sätt bara bestått av plugg.
började med skoa som vanligt vilket var ganska så soft, förutom när Hanna och Carro snackade bok och Frida skulle till tandläkaren och alla andra hade försvunnit så jag blev ensam en stund, men då spelade jag spel på mobilen haha.
aja när jag kom hem så var jag tvungen att läsa ut min svenska bok som jag ska redovisa imorgon.. hade cirka 200 sider kvar att läsa när jag började med den men nu har jag bara ett kapitel som är på 20 sider som jag hade tänkt läsa klart innan jag somna ikväll. har också hunnit skriva klart historian som ska vara klar imorgon, dock vet jag inte om jag är så nöjd med den så jag får se om jag diskutterar istället.
snart är det dags för träning och det blir min första paus från pluggandet, eller har ju paus nu men ni fattar vad jag menar.
har lite huvudvärk nu med efter 3.5 timmars pluggande... så ska nog dricka lite vatten och ta det lugnt innan träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0