Pain !

Igår vart det handboll hela dagen, först egen match mot Tyresö, vi spelade en bra och jämn match dom första 40 minuterna men sen så gick det mindre bra och förlorade matchen. och jag fick grymt ont i min högra handled efter matchen, jag vet inte vad jag gjorde för att få ont i den men jag vrickade väl den på något konstigt sätt..
efter våran match så blev det att kolla på herrarna, där min man spelade. dom möte ochså tyresö, och förlorade den ganska stort med dom kämpade i alla fall.
Och efter herrarnas match så gick man hem och kolla på Sveriges match på tv:n, och alla vet väl hur den gick ;)
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. borde plugga lite etik och livsfrågor och läsa ut min bok men har ingen ork till det.. funderar på att lägga mig i ett bad och då skulle jag kunna läsa lite.. aja får se vad jag hittar på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0