Ont i hela kroppen !

Har världens jävla träningsvärk i hela kroppen så gör skit ont när man varit still en lång stund och sen ska röra sig. Jag brukar gilla att ha träningsvärk men nu så har jag ont i hela bena, rumpan, magen och armarna och det är inte skön smärta..
aja ganska så lugn dag i skolan idag, först fick vi lite info om våra val som vi ska göra till 3:an och så, sen hade vi rast i 1,5 timma sen hade vi redovisningar som gick väldigt bra för min del för typ första gången i mitt liv.
har inte gjort så jätte mycket idag, har små pluggat lite, och sen har jag hittat prao plats till vecka 5 på lindex !
Har även en månad men min underbara man idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0