Kärleksdag!

Hade kärleksdag i skolan idag, var ganska okej, man slapp alla lektioner under dagen förutom den sista vilken var väldigt skönt. Dock var själva kärleksdagen ganska så..tråkigt eller inte tråkig, vet inte riktigt hur jag ska förklara hur den var men men.
hade som sagt en lektion till efter kärleksdagen som var historia och vi hade genomgång, så vi fick sitta och lyssna och anteckna i en timma, men eftersom jag har skadat min högerhand och hade skit ont i den just då så bestämde jag mig för att inte anteckna och bara lysna men det gick ju inte så jätte bra för jag börja tänka på massa annat som typ att det var träning ikväll och jag skulle missa den och undra vad dom skulle hitta på och massa annat.
Efter skolan blev det hem och plugga lite spanska. jag och frida har bestämmt oss för att vi ska plugga spanska som bara den fram till NP där vi ska få MVG, haha vi har sagt att vi ska läsa spanska varje dag, dock tror jag inte att jag kommer klara av att läsa spanska varje dag men ska göra mitt bästa ;)
Aja, nu ska jag bara ta det lugnt och vänta på att min underbara man ska komma till mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter::
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg: (om du har)

Skriv det du har på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0